Що
може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху й власної
значущості від результатів своєї праці.
Проектні
технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток
дитини через розв'язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності.
Спрямування сучасної освіти на профільне навчання робить знання і застосування
методу проектів надзвичайно актуальним.
У
наш час учитель прагне позбутися авторитарного навчання і починає перейматися
ефективністю власної та учнівської співпраці й шукати складові успішної
взаємодії. Власну залежність від використання готових шаблонів він змінює на
практику нестандартних уроків, вправ. Вимогливість поступається стимулові
учнівської уваги, розумових здібностей, інтересу до предмета і, як наслідок,
здатності критично мислити.
Таке навчання має сенс. Чи не так?
Робота над
проектом — це практика особистісно орієнтованого навчання, що враховує у
процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір та особисті інтереси.
Тому цей учень розуміє, навіщо йому знання і де їх застосувати. Щоб досягти
таких результатів, педагог має знайти розумний баланс між академічними і
прагматичними знаннями.
Навчальне
проектування орієнтоване перш за все на самостійну роботу — індивідуальну,
парну або групову, яку учні виконують упродовж визначеного часу.
Проектна
технологія передбачає використання педагогом сукупності дослідницьких,
пошукових, творчих методів, прийомів, засобів.
Таким
чином, суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних
проблем, що передбачають володіння визначеною сумою знань, показати практичне
застосування надбаних знань: від теорії до практики, гармонійно поєднуючи
академічні знання з прагматичними, дотримуючи відповідного їх балансу на
кожному етапі навчання.
МОЇ ПРОЕКТИ
1. Видатні люди нашого краю.
Народ,
який не пам'ятає свого минулого -
немає і майбутнього.
Платон
немає і майбутнього.
Платон
2. Є така професія - захищати Вітчизну.
Немає коментарів:
Дописати коментар